Deklarracja Dostępności
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie
Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://zdp.koscierzyna.ibip.pl/public/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Powody niezgodności z ustawą:
- uzupełnienie informacji o dostępie do tłumacza języka migowego
- część plików nie jest dostępna cyfrowo, niektóre materiały umieszczono w formacie plików PDF
- treści archiwalne niewykorzystane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
- dokumenty tekstowe mogą nie zawierać tagów oraz zawierać nieopisane elementy graficzne, ponieważ były opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub pochodzą ze źródeł zewnętrznych
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aldona Borkowska.
- E-mail: a.borkowska@powiatkoscierski.pl
- Telefon: 607304300
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kościerzynie
- Adres: ul. Drogowców 2 83-400 Kościerzyna
- E-mail: zdp.koscierzyna@powiatkoscierski.pl
- Telefon: 586862513
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Zarząd Dróg Powiatowych w Kościerzynie, ul. Drogowców 2
- do biura prowadzi jedno wejście schodami na przeciwko parkingu dla interesantów
- biuro znajduje się po prawej stronie na podwyższonym parterze
- korytarz umożliwia swobodne poruszanie się interesantów
- schody z poręczą
- biuro oznakowane w sposób czytelny
- podmiot umożliwia wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego
- oznakowany parking z nawierzchni utwardzonej - nawierzchnia bitumiczna
- w budynku nie ma pętli indukcyjnych
- brak możliwości skorzystania tłumacza języka migowego
Ułatwienia
- możliwość skorzystania z pomocy osoby, która w razie potrzeby wyjdzie z biura w celu obsługi interesanta